bara dåliga kläder...

Idag har jag varit på en lååångpromenad - i över tre timmar var jag ute och vandrade i det underbara London-vädret. En riktig soldag med temperatur på över +12 grader och iPoden laddad med ny musik... Är det livet? Ja, kanske det!
Jag hamnade till slut på Oxford Street, kikade förbi hos Malle lite snabbt på Whistles. Hamnade också på Marks & Spencer där dom hade tagit fram säsongens sommarkläder, då det slog mig: Jag har ju typ inga sommarkläder? Jag ska flytta till Spanien om mindre än en månad, och jag har typ bara tjocktröjor och jeans med mig. Okej, något par shorts och någon kjol kanske jag kan hitta, men liksom inga linnen, inga t-shirts, inga härliga sommarklänningar... Och ingen bikini. Jag ska bo i ett hus med pool, och med barn som tydligen älskar att bada. Den enda bikinin jag har är ihopkomponerad av omatchande delar som egentligen inte sitter speciellt bra, och som verkligen inte är till för att bada i, utan mer för att sola. Det roliga var att det slutade med att jag köpte mig en BADDRÄKT! Jag har typ alltid hatat baddräkter och ofta vrålat om hur man ser ut som en val i dom. Men nu hittade jag en supersöt baddräkt som faktiskt såg mer smickrande ut än en bikini. Londonvistelsen har hittills inte varit snäll mot min stackars kropp, så att täcka mig lite mer än vanligt är nog det jag är ute efter just nu. I alla fall tills jag har kommit lite mer i form! Sen hittade jag en väldigt gullig beach dress för bara 15 pund. Yaay. Mallorcas stränder - here I come!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0