Arts club

Gårkvällen var en trevlig, en! Malin jobbade sent, så jag åkte själv till Svenska Kyrkan och såg Farsan med gänget där. Dom flesta av er vet ju att jag inte gillar svensk film, men den där var fruktansvärt rolig. Josef Fares vet vad han gör! Efter det åkte jag hem, knäckte en öl och tog sen en buss ner till Notting Hill Gate för att möta upp Mikaela och hennes kompisar utanför Notting Hill Arts Club. Jag kände mig sjuuuukt överklädd som hade klänning och klackar på mig, alla andra hade jeans, platta skor och typ en t-shirt på sig. Väldigt uppfriskande måste jag säga, men jag önskar jag var klädd på samma sätt! Hur som helst var det en riktigt härlig klubb, som GJORD för Linn Heikkilä. Det fanns verkligen inga glamklädda, storbystade tjejer som stod med en drink i handen och försökte se snygga ut, utan alla hoppade omkring svettiga på dansgolvet som galningar och bara hade kul! Musiken var också riktigt skön, tänk James Brown, Prince, Rolling Stones och andra sköna punk-och rockdängor som man nästan hade glömt bort fanns! Riktigt härlig kväll, men det fick sluta med en taxifärd hem då bussarna hade slutat gå. Oops.
-
Idag ska jag söka lite fler jobb, på pappas inrådan nere på Queensway, och sen blir det nog bara hemmastök och matlagning ikväll då det är Malles sista lediga dag på en vecka. Sen kommer ju Mattias hit och delar säng med oss, då vill hon ju vara så ledig som möjligt!
Imorn blir det GORDON!!!!!!!!!!! på lördag melodifestivalen på storbild på Svenska Kyrkan (SWEET!) och på söndag Chinese New Year. Satan så kul!!!
Dagens gamla bild på mig, från stilbytardagen i ettan av gymnasiet. Jag drog på mig Västerbotten-dräkten som mamma gifte sig och gjorde succé!!!!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

HEMMA HOS MIG! Jag kommer ihåg det minsann, jag kommer ihåg...

2011-02-06 @ 00:16:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0