twilight

Konversationen som fördes mellan mig och Jasmine under första timmen av Twilight:
    • ALLTSÅ TWILIGHT ÄR SÄMRE ÄN JAG NÅGONSIN HADE TROTT?!?!

  • Jasmine Wahlström
    24 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • va?? hahah jag atar dem inte ;)

  • Ingrid Kling
    24 minutes ago
    Ingrid Kling
    • åååååååååååååh, alltså jag tänkte att den bara skulle vara lite töntig och liksom inget för mig, men den är verkligen så frktansvärt dålig?!

    • skådisarna är ju rena SKAMMEN och den är ju SÅ SEG

  • Jasmine Wahlström
    23 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • ja skådisarna är KATASTOF""

  • Ingrid Kling
    20 minutes ago
    Ingrid Kling
    • ååååååååååååååååååååååååååååååh

    • herreguuuuuuuuuuuuuuuud

    • jag får typ hjärnblödning

  • Jasmine Wahlström
    19 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • ähhhhh ;) r-patz är snöööög

  • Ingrid Kling
    19 minutes ago
    Ingrid Kling
    • EEH NEJ?

    • han ÄR ju som inte det

  • Jasmine Wahlström
    18 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • jag veeeeeeeeeet

    • han ser ut att skita ner sig HELA tiden

  • Ingrid Kling
    18 minutes ago
    Ingrid Kling
    • HAN HAR INGEN CHARM

    • INGEN KARISMA

    • OCH SÅ ÄR HAN JU SOM SÅ UPPENBART VITSMINKAD

    • ALLTSÅ JAG FATTAR ATT VAMPYRER SKA VARA BLEKA OCH ALLT

  • Jasmine Wahlström
    17 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • som resten va gönget!!

    • hahahhahahahahh TA DET LUGNT

    • BELLA ÄR FÖR FAN VÄRST!!!!

  • Ingrid Kling
    17 minutes ago
    Ingrid Kling
    • MEN DET ÄR JU LÖJLIGT, LIKSOM SJÄLVA FILMEN ÄR JU INTE ENS LITE BRA GJORD?!

    • HON ÄR SÅ JÄVLA SÄMST

    • OCH KRISTEN STEWART ÄR JU SOM ÄNDÅ SKÅDIS SEN TIDIGARE, JAG FÖRVÄNTADE MIG FAN MER AV HENNE

    • HON STÅR TYP BARA OCH BAH "EEH, UUH, ÖÖÖH, HEHE, WHAAAT" TILL ALLT

    • OCH TYP RYNKAR PÅ ÖGONBRYNEN

  • Jasmine Wahlström
    16 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • ALLLLLLLLLT ÄR DÅLIGT"""""

  • Ingrid Kling
    16 minutes ago
    Ingrid Kling
    • OCH SKJUTER UT HAKAN

  • Jasmine Wahlström
    16 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • jag vet, hon är typ kåt hela tiden :S eller nått

  • Ingrid Kling
    16 minutes ago
    Ingrid Kling
    • OCH NÄR HON TITTADE PÅ EDWARD I MATSALEN BET HON SIG TYP I LÄPPEN, JAG SKRATTADE FAKTISKT HÖGT

    • ALLTSÅ JAG ÄR TYP MER UPPRÖRD NU ÄN ÖVER DISKUSSIONEN MED MARTIN IGÅR

  • Jasmine Wahlström
    15 minutes ago
    Jasmine Wahlström
    • HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA

    • ring och skäll ut han!

  • Ingrid Kling
    15 minutes ago
    Ingrid Kling
    • MARTIN ELLER FILMSKAPARNA?!

    • LOOOOOOOOOOOOOL HAN FÅNGADE ÄPPLET MED FOTEN

    • HAHAHAHAAHA ALLTSÅ DET HÄR ÄR DET DUMMASTE JAG HAR SETT


Ordbajsningar
Postat av: LN

visst, twilightfilmerna är jävligt dåliga, men jag kan ändå fatta att fansen finner det lite charmigt med att själva ~budskapet~ ändå berör trots att det är en dålig film. det enda som är sjukt dåligt med twilight är ju just budskapet, och värderingarna som går ut till sjuukt många ungdomar. jag brinner inte för ämnet lika mycket som tjejen på den här filmen (eftersom jag couldnt care less om något så sugigt som twilight) men hon har HELT rätt!

kolla:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V8gpHK5orJQ

2011-12-15 @ 13:46:35

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0