SPÖKSNOR?!?

Ikväll har jag haft en så sjukt trevlig och mysig kväll tillsammans med Jasmine, Amanda, Eleonora och till viss del Martin. Vi såg på Mysteriet på Greveholm (ja, alla avsnitt på raken), åt cookies och drack julmust. Guuuuud vad länge sen jag såg det, alltså!
  • Melitta är ett sjukt fult namn som bara passar en strippa.
  • Det är sjukt bra effekter för att vara gjort 1996!
  • Dom är lite mångkulturella som har en etnisk-looking tjej som spelar Dioda.
  • Det måste vara svårt att hitta så många skånska dvärgar.
  • Vad är Måns för nåt sorts tard som åker omkring på en gocart med hans namn målat med färgglada kritor på en skylt? Och som försöker fånga spöken med nät och filmar med linslocket på? Ja, det är bra att programmet har med personer av alla sorters intellekt i alla fall...
  • Alla barnen pratar typ lite olika dialekter?
  • Det funkar inte alls att härma deras skånska dialekt när man faktiskt sitter bredvid en tvättäkta skåning.
  • Inför grupparbetet ska vi döpa vår grupp till "Glada Laxen till Gröna Jägarn".
Har i alla fall fått en fantastisk julkänsla efter alla dessa julaktiviteter jag ägnat mig åt de senaste veckorna - underbart! Och dessutom har jag förstått att det kommer finnas ordentligt med snö hemma i Umeå när jag kommer hem också, kommer passa perfekt! OCH OCH OCH nästa vecka ska vi nog se Jul i Kapernaum!!! Har inte sett den sen jag var liten, så himla mysigt!
Nej, nu måste jag faktiskt sova!
Tidigare idag gjorde jag middag medans Jasmine tog en tupplur på soffan. Väldigt mysigt var det, faktiskt!

Ordbajsningar
Postat av: erika

jag längtar tills du kommer hem, unk!!!

2011-12-09 @ 06:59:30
URL: http://imbetterthantv.wordpress.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0