önskelista

Kom på en (väldigt) liten önskelista för er som kanske läser den här bloggen och känner att ni vill köpa något till mig i julklapp! Två böcker, antingen Jonas Gardells nya "Har man inget liv får man köpa sig ett som alla andra". Följer honom på twitter och han är ju bara för underbar. Annars om man vill få mig att RIKTIGT kräma i byxan kan man beställa Steve Martins "An object of beauty", älskar hans böcker, språk och humor, och alla som inte har läst hans tidigare två böcker måste göra det!!! Dom heter "Shopgirl" och "I eget sällskap", om någon är intresserad.
Har för övrigt haft en supermysig dag med ett helt gäng från klassen. Vi har bakat, druckit glögg, pysslat, lyssnat på julmusik och babblat på i flera timmar! Sen stannade Amanda på middag (potatissoppa, mums!) och så såg vi The Change-Up (rekommenderar). Vi hade tänkt se Blades of Glory för trettielfte gången, men när jag öppnade fodralet insåg jag att skivan måste ligga kvar hemma hos mamma i Umeå!!!!!! Sämst.
Justja, här är förresten min spotifyjulspellista ifall någon vill ha två timmars julmusik!

Ordbajsningar
Postat av: LN

åå nice, steve martin gillar vi!!

2011-12-03 @ 13:01:53

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0