oh good lord

Herreminje, fick hemtentan idag. Mitt humör sjönk som en sten när jag läste frågorna i och med att jag inte har någon aning om vad jag gör, men jag försöker verkligen tänka positivt och ska nog se till att mjölka mina kära klasskamrater på information. Kanske måste dra fram det tunga artilleriet i bakform för att trolla fram de mutor som kan behövas. He ska nog gå bra.
-
Annars vill jag uttrycka min vrede över min gamla, kära vän TVn. Det känns som att den har svikit mig. Förr (och då menar jag alltid fram tills för några veckor sedan) fanns det då alltid något att se på, alltid någon ursäkt för att jag inte skulle kunna plugga efter 18.00. Men nu... vad hände? Det enda jag ser på är Masterchef, men annars är ju allt långt nere i toaletten. Och då är det mesta så himla dåligt att jag väljer att stänga av TVn och läsa en bok istället. EN BOK!!! För guds skull, vad har hänt med världen?! Nej, okej, jag har egentligen inget emot att läsa böcker, men liksom... Värsta pojkvänsakademien, Kär och galen, 2½ män, Supersize vs superskinny, Sanning och konsekvens, Bonde söker fru, Arga snickaren, Chuck, USAs fulaste hem, Böda camping, Grimm, Jullotta på fucking Liseberg. Listan kan göras hur jävla lång som helst. Och så blir jag arg på sexan som väljer att visa filmer som Scorpion King och 2 fast 2 furious - AV ALLA FILMER SOM FINNS I VÄRLDEN SÅ VÄLJER MAN ATT VISA DESSA!?
VARFÖR, undrar jag, kan man inte slänga in fler serier som How I met your mother, Cougar Town, The big bang theory, The Office, New Girl, Allen Gregory etcetera etcetera etcetera (som min nuvarande lärare inte kan sluta säga)? Ska det vara så fruktansvärt svårt?
Näe, TVn, nu blir du bojkottad tills du kommer fram med något bättre. Eller i alla fall börjar visa något med Gordon Ramsay på femman igen.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0