naturbegåvning

Tror det var Malin som påpekade nån gång att jag har en otrolig förmåga att göra absolut ingenting, och jag kan inget annat än att hålla med. Jag vaknade vid elva idag men har suttit vid datorn fram tills nu (14.00) och gjort... ja, jag vettetusan. Ingenting. Sett på QI. Nu ska jag ta tag i att städa och diska och få undan precis allt så att jag imorn bara kan lämna lägenheten i tre veckor och det inte ligger något och stinker sönder stället under tiden. Och så är det ju såklart så sjukt härligt att få komma hem till en ren lägenhet, och har man ingen annan som städar åt en får man göra det själv!
Bjuder på en bild på det enda julkortet jag fått denna säsong, nämligen ett från urgulliga Jasmine. Ett 3D-kort (SHIT ASSÅ) "från din hemstad, hehe", med en julehälsning och vänlig varning om att jag inte ska titta på kortet för länge för då kommer jag att spy. Tack, Jasmine!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

ändå jobbigt med kort som gör att man spyr

2011-12-18 @ 19:48:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0