några videos

Om man har tråkigt kan man ju alltid kolla in våra videos från Prag. Den sista låten spelades in under överförfriskade förhållanden och är sjukt politiskt inkorrekt, hoppas det inte är någon som tar illa upp, vi menar inget illa!!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

HAHAHA DOOOG åt den näst sista dansvideon killen brevid dig ser ut som att han inte riktigt vet om han ska dansa med dig eller inte hahaha han baa YEAAH...yeeaaah...yea...

2011-12-02 @ 19:06:49
Postat av: Anonym

men hna såg gullig ut han dansade ju bra också

2011-12-02 @ 19:07:40
Postat av: Alva

haha aoj det var jag som skrev den andra kommentaren också, jag glömde bara skriva mitt namn hihi. jag skulle äga på ett blinkande dansgolv

2011-12-02 @ 19:08:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0