mingelmat

Jag har snart skrivit klart tre av sju frågor på hemtentan och känner mig riktigt stolt över mig själv! Dock blev jag lite avbruten i mitt tänkande av fantasin av denna himmelska plockmaten från Elle. Om någon vill anordna en välkomstmiddag till mig när jag kommer hem (hehe) så kan man få bjuda på detta. Särskilt laxrullarna. Guuudars, jag bara dreglar och dreglar. Sen flyter jag iväg i fantasin till att jag serverar dom där små rullarna på ett lyxigt mingel i min lyxiga vindsvåning i Paris. Suck...
Här kommer den obligatoriska raden om att jag längtar hem: JAG LÄNGTAR HEEEM!! Jag vill åka nununu!! Men jag ska faktiskt börja packa idag, och imorn ska jag städa lägenheten, så snartsnartsnart!
Annars har jag hittat en ny, underbart rolig komiker som heter Sarah Millican. Enjoy!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0