mama

Sitter vid köksbordet hos mamma vid Ellens alldeles för fancy skoldator och kom på att jag faktiskt inte uppdaterat bloggen. Men what to say? Min resa gick väldigt bra och igår myste jag med mamma och syskonen, och idag har jag gått på stan med min finaste Jennie. Det är väldans kul att återse Umeå och massa gamla vänner på stan, men för det mesta känns det som att jag knappt har lämnat stället! Den kommande veckan har jag fullt schema, imorn blir det Caspians julavslutning och middag och spelkväll hos pappa, torsdag lilla julafton med mormor och co, och fredag bär det av till Skellefteå för julfirande! Ska bli riktigt kul!
Alva är plastikopererad, säger hon.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0