knep och knåp

När min moster bjöd in mig till eventet "Lilla julafton" på facebook hos min mormor och morfar den 22:a (vi är sjukt moderna i vår familj) fick jag lite inspiration att knåpa ihop en julfrågesport! Förra året gjorde jag bland annat en frågesport och ordnade en del lekar som vi lekte på julafton, och om jag får säga det själv så hade vi riktigt kul! Nu har jag fått ihop en hel del frågor och jag skulle gärna lägga upp den här för den som vill prova sig själv/sin familj, men eftersom majoriteten av min släkt läser min blogg har jag då verkligen inte tänkt ge dom någon chans att fuska! Så jag kanske lägger upp den efter vi har haft vår lilla julafton, hoho.
Annars dååå? Sitter och kärvar med tentan alltjämt, men det går faktiskt väldigt bra. Har svarat på två av sju frågor nu, och ska hinna med minst en till innan jag åker hem till Umeå. Jag är ju trots allt helt ensam i helgen då alla mina vänner har åkt hem. Dock kom Eleonora från klassen förbi alldeles nyss med sin DVD av Jul i Kapernaum som jag tänkte sätta mig och se imorn kväll, det ska bli mysigt!
Fina syskon och fina kusiner förra julen!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0