julemyyys

Nu har jag städat och varit ute en svänga på stan i förberedelse av mitt lilla julmys jag anordnat här hemma. Jag har bjudit hit några från klassen senare i eftermiddag, jag har tänkt baka lussebullar, tror någon annan tar med sig pepparkaksdeg och apelsiner med nejlikor så man får ont i fingrarna och lite sånt där! Jag bjuder på kaffeglögg och julmusik, hoho! Fick en liten kontrast mellan barnslig barndom och vuxen vuxenhet när jag först gick på TGR och köpte massa pysselgrejer som jag har längtat efter att ha, sedan traskade vidare till systembolaget för att köpa glögg! Det skrockade jag lite åt för mig själv, skrock skrock. free gif maker
Köpte ett block med färgat papper, tuschpennor (jag tänkte faktiskt för mig själv "Åh, äntligen kan jag få ha tuschpennor och vara säker på att alla lock sitter på så dom inte blir torra!!!". Störde mig jättemycket på det när jag var liten), GLITTER i olika färger och ett limstift! Allt för bara 70 kronor, man måste älska TGR!!!! Nu ska här göras julkort, jag kanske till och med skickar iväg något!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0