glada laxen

Första sessionen med gruppen "Glada Laxen till Gröna Jägarn" idag, och det gick väldigt bra måste jag säga! Tror detta grupparbete kommer gå som en dans, och så känns det kul att jag personligen känner så passionerat för själva projektidéen. Har gått och tänkt på den länge, och det kommer nog bli så att vi ska skicka in vår projektplan till Umeå Kommun när vi är färdiga och se vad dom säger! Sen satt jag kvar en stund och lyckades med STOR hjälp av Amanda komma igång med hemtentan. Jag kan ju säga direkt att hon mer eller mindre är anledningen till att jag kommer lyckas med denna tenta, sjukt duktig på att förklara och SMART, rent utav! Så allt känns bra för tillfället! Imorn ska vi fortsätta med allt och jag lär plugga hela helgen för att få det mesta färdigt. Skulle vara SÅ SKÖNT!
Nu ska jag se Masterchef.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0