en sån där dag

Idag är det en sån där dag då jag ligger i pyjamas, äter upp alla rester och annat ätbart, lättlagat i kylskåpet och kör QI-marathon bara för att få en liten fix av den underbara Stephen innan veckan sätter igång med hemskt plugg. Och så smyger det sig nog in en liten funderare om deltagarna på Nobelfesten igår ligger hemma i bakis-mode idag.
Om bara en vecka får jag åka hem till ett snöigt och efterlängtat Umeå för att träffa min älskade familj och några fina vänner som jag vill vråla "LONG TIME NO SEE" till. Jag känner mig lyckligt lottad som får njuta av underbar vänskap både här och där. Julkänslan har infunnit sig sedan långt tillbaka och jag känner mig allmänt lycklig i hela kroppen.
Bara några tankar så här på tredje advent som jag tänkte dela med mig av!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0