dålig uppdatering, jaao

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men helt ärligt gör jag saker mest hela tiden så jag vill inte riktigt sätta mig ner och typ börja ladda in bilder på datorn och så vidare! Hur som helst så trivs jag som fisken i vattnet med att vara hemma. Vi hade det trevligt i Skellefteå och nu i mellandagarna ska jag nog mest bara fortsätta springa omkring och träffa fler peeps som jag har saknat, Erika står näst på tur om en stund! Sedan flyttar jag in hos Jennie i några dagar och över nyår, och sedan bär det av till fucking Egyyypteeeen. Det kommer äga stjärt. Men ja, annars får ni ta den glesa uppdateringen så kommer det äckligt mycket bilder lite senare!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0