då sätter vi igång

Jag och Jennie har satt igång nyårsfirandet. Som för precis ett år sedan befinner jag mig i Jennies lägenhet på Teg för att välkomna det nya året. Då: hjärtekrossad och förväntansfull inför the trip of a lifetime, nu: nöjd med livet och lite vuxnare. Jag tycker alltid det känns lite läskigt när jag kommer ihåg exakta känslor och händelser som är så långt ifrån det jag känner idag, det är som att jag har varit en person som inte riktigt är på riktigt. Nu är jag på riktigt och mig själv i alla fall, och jag ser verkligen fram emot 2012! Förresten har jag inget nyårslöfte, sånt är för folk som behöver ta tag i sina liv - inte jag inte!!
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

För precis ett år sedan. Jag vill ha långt hår igeeeen.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0