bilder från praha

Här kommer då några av bilderna från Prag. Flest bilder hittar ni dock på facebook, orkar inte ladda upp alla här. Jennie har också ett vackert album på sin fb (dock är mina bilder lite finare, om man ska lita på vad mina ögon tycker). Det är mest bilder på mig och Jennie och våra drinkar, men sånt är också kul!
En klubb som låg läääängst upp i en byggnad vid Wenceslaw Square, häftig utsikt!
På väg upp till slottet.
Femvåningarsklubben med olika teman på varje våning. Vi hängde mest där dom spelade Oldies, alltså disco och sånt. Och så hade dom ett blinkande golv. Gudars vad vi dansade.
Behöver jag ens påpeka hur mysigt det var med alla julmarknader? Underbart!
Vi tänkte fira första advent med "lyxig manikyr/pedikyr", men... nja. Min franska manikyr blev så sjukt ful, jag hade gjort ett bättre jobb med tippex, och den höll i hela EN DAG. Jennies var dock lite värre. Hon bad om fransk pedikyr, och utan att fråga började tjejen måla med glitter istället för vitt och satte på diamanter och gelé!! Vi avbröt det hela (egentligen skulle jag ha pedikyr och Jennie manikyr), för att slippa mer betalning för skit, och då försökte tjejen kräva oss på EXTRA pengar eftersom hon hade varit "snäll" och satt på diamanter och gelé, hahahahha. Vi stod på oss och sa att det inte fanns en chans att vi skulle betala, hon hade ju inte ens frågat Jennie om hon ville ha det!!!!! Vi betalade bara hälften och det bästa är att Jennies diamanter kommer sitta kvar i tre månader HAHAHA. Vi satt verkligen och klöste och försökte få bort det, men alltså... Nej, det går inte.
Kronprinsessan kom och hälsade på.
Vilka jävla mongon.

Ordbajsningar
Postat av: LN

ahahahhaha kronprinsessan orkar eej

2011-12-01 @ 17:08:04

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0