back in sch00l

Så då var jag tillbaka i skolan efter nästan... två veckors uppehåll! Riktigt skönt att ha varit ledig, men tänkte att det skulle vara skönt att vara tillbaka också... Men icket. Vi har påbörjat en ny kurs och läraren är alltså så ofantligt tråkig och monoton så det är inte sant!! Dock fick vi ut gruppuppgiften redan nu, och jag tror grupp PRIMA (gruppnamnet är under utveckling) har en bra chans att få arbetet gjort innan jul! Sedan får vi även hemtentan på onsdag, så jag får sjunka in i någon sorts pluggkoma för att få allting gjort så jag kan vara ledig när jag väl är hemma i Umeå och sedan i Egypten. Jag har dock mycket tro på mig själv, det här ska nog gå bara bra!
Jag ser så mycket fram emot att få komma hem så he är ju int saaaant. Mycket glad!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0