tråkig anledning

Undrar hur många av mina blogginlägg existerar på grund av att jag har tråkigt och bestämmer mig för att blogga istället för att typ googla på blue waffle och spy i min mun?

Igår gick jag och Jennie på bio, vi såg Horrible Bosses som jag tyckte var väldigt rolig. Alldeles i början av filmen, ni vet när det inte händer något roligt ALLS, så sväljer jag fel på drickan och börjar hosta som en galning, och eftersom jag också är förkyld kommer det ut typ hinkvis med snor ur näsan. Jag kan inte sluta hosta men börjar samtidigt skratta åt mig själv, eftersom det verkligen är KNÄPPTYST i hela bion. Och jag bara typ skrikhostskrattar så att alla hör. Det var helt sjukt. Bra historia, va?
Här kommer en oscarvinnande dialog som jag och Jennie förde igår. Vi skulle ut på promenad klockan åtta på morgonen och jag tar på mig deodorant under armarna innan vi går ut.
Jennie: Men... Ingrid, man tar ju inte på sig deo INNAN man blir svettig!
Jag: Men då slipper jag ju duscha efteråt.
Jennie: Alltså, det är ÄCKLIGT, så gör INGEN. Man tar inte på sig ny deo förrän man har tvättat bort den gamla deon!
Jag: Duu, raggardusch är allmänt accepterat i samhället! Det finns fler som håller med mig än som håller med dig!

Så nu frågar jag er: Tvättar ni bort gammal deo innan ni her på ny eller rollar ni bara på som om livet hängde på det?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0