tog en promenix

Jag tog en promenix ner på stan och gick lite i affärer. Utbudet är faktiskt väldigt bra, helt klart jämt med Umeå, om inte bättre. Dom hade bra mycket bättre skoaffärer i alla fall, hoho. Sen finns det ju såklart Gina Tricot, Lagerhaus, Scorett och Kicks och allt det andra som gör att jag kan klä mig, sko mig, sminka mig och inreda precis som om jag vore i Umeå! YAY!!!! Dock slår stadskärnan Umeå med längder när det kommer till utseende, allt är urgulligt med kullerstensgator och gamla sten- och trähus och mysiga passager hit och dit. So it's all good. Tog en del bilder, men jag vet inte om det visar så mycket hur det faktiskt ser ut...
-
Gastons!!! (Till Jennie)
Eh, snyggaste biografen?!
Stadsbiblioteket som jag bor alldeles bakom! Sprang in och kirrade ett lånekort också, kan väl vara bra att ha...
-
Jag kom på mig själv att tro att alla som jag gick förbi och stod bredvid i affärerna och sådär drev med mig och typ fejkade dialekter och pratade konstigt, men insåg sen att dom bara pratar så. Så himla fult. Sen började jag typ bli paranoid och få för mig att alla kunde se på mig att jag var norrlänning och att dom ville skicka tillbaka till mig till skogen. Herreminje.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

GASTOOOOOOOOOOOOOOOON! Så himla mysigt allt verkar, can't wait to come and seeee you!!!!

2011-08-17 @ 15:18:04
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det verkar riktigt myspysigt!!!!!!!!!

2011-08-17 @ 18:10:35
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0