sista kvällen

Sista kvällen i Umeå spenderas på Sibylla, haha. Jag väntar på att Jennie ska sluta, så jag passar på att avnjuta en sista liten hamburgare för att hylla min Sibylla-sommar.
Imorgon 06.30 går flyttlasset till Halmstad, jag och pappa kör som sagt ner och ska försöka avsluta resan på en dag. Hela dagen idag har jag kört omkring och samlat på mig alla mina olika ägodelar som jag har spritt runtomkring mig i Umeå hos vänner och släktingar, så nu är bilen helt proppad med prylar från alla olika delar av mitt liv. Det är lite spännande. Dock tog det emot att säga hejdå till mamma, Alva och Olof för en stund sen, och ännu jobbigare att Ellen inte var där för att säga hejdå. Det är inge kul, sånt där, jag kommer sakna min älskade familj så fruktansvärt mycket. Får skaffa mig en ny i Halmstad, helt enkelt! LOLZZZZZZZ

Ja, ja, nu stänger Sibylla och jag ska spendera sista natten hos Jennie, sista natten i Umeå. Blä blä blä. Just nu känns det faktiskt inte så himla kul, förhoppningsvis är jag mer taggad imorn bitti. Godnatt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0