segis

Vädret är så himla ostadigt här, en sekunden öser det verkligen ner, andra gassar solen. Så jag erkänner att det tog emot att promenera... så jag stannade inne istället. Hehehe. Så seg så he inte saaant. Snart ska jag göra mig lite pannkakor (mumma?!), men först tänkte jag bjuda på några bilder från gårkvällen.
Anna, Ida och Caroline
Staben avmaskerade (ser ju så klart inte ut som så mycket för er, men alla var rätt chockade i detta ögonblick)
Jag och min härliga bordsdam Ida
Anna, Louise och Mirelle.
Efter några drinkar...
Joel, Emma och jag. Här sitter vi mest och är sjukt uttråkade och väntar på att få gå iväg till festen.
Nu är det pancake-time...

Ordbajsningar
Postat av: jeennnieee

men guuu se tjusiga ni var allihopen!!

2011-08-28 @ 21:10:48
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: Alva

Vad trevliga alla ser ut!!!!! HOPPAS NI HAR JÄTTEKUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

2011-08-28 @ 22:50:25
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0