rundtur i läggan

Nu är jag framme i Halmstaaaaaaaad. Vi kom igår strax innan 21.00, efter en lång dag i bilen. Imorse åkte vi och tittade på Högskolan, handlade på Willys och gick en promenad in till centrum och fikade innan pappa började köra hem igen. Jag bor verkligen supercentralt, stora torget ligger kanske... mindre än fem minuters promenad bort, och huset ligger nästan vägg i vägg med stadsbiblioteket! Så det känns superbra. Bjuder på en liten videoblogg med rundtur i lägenheten, vet att det är några som är nyfikna på hur det ser ut!
Snart... vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Ska nog ta en liten cykeltur runtomkring här i området, men jag vet inte riktigt om jag kommer våga mig för långt bort ifall jag tappar bort mig, öööh. I alla fall. Ja. Så ser det ut.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

vad fiiiiiiint det såg uuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!! du kommer få det jättebra där pussis <3<3<3

2011-08-16 @ 15:55:17
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: Olof

Fifan va nice! Förutom en stor fet platt-tv är det ju allt man kan önska!

2011-08-16 @ 18:53:14
Postat av: Mamma

Wow, vad kul att se hur du har det!! Jättefint! Snygg tavla ovanför soffan.... samma som jag :)Och kul att se bilderna från stan, trodde det var mindre...? Måste ses alltså. Kom just på att jag ju faktiskt varit där..som hastigast när jag var på Tylösand på konferens. Tog bussen in, vill jag minnas. Kram!



2011-08-16 @ 22:24:18
Postat av: Mamma

Wow, vad kul att se hur du har det!! Jättefint! Snygg tavla ovanför soffan.... samma som jag :)Och kul att se bilderna från stan, trodde det var mindre...? Måste ses alltså. Kom just på att jag ju faktiskt varit där..som hastigast när jag var på Tylösand på konferens. Tog bussen in, vill jag minnas. Kram!



2011-08-16 @ 22:25:06

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0