PRAAAG

Åh åh åh åh, i slutet av november åker jag och världens bästa Jennie till Prag!!!!!! SÅÅÅÅÅ himla roligt det ska bli, dels för att jag drömt om att få se Prag i många år nu, och dels för att jag faktiskt aldrig har fått resa med Jennie, även fast vi varit vänner i typ... fem år? Snart fem år. Känns sjukt NAJS, och det skadar ju inte att vi får flygbiljetterna på flygrean (249 kr dit, 419 kr hem), studentrabatt när man bokar hotell genom hotels.com eller det faktum att Prag är Europas fjärde billigaste storstad (Stockholm ligger på 18:e plats). Underbart, underbart. Jag ska dricka gott, tjeckist öl, shoppa second hand, njuta av god mat, se på massa fin arkitektur, gå på gayklubbar och besöka SKELETT-KYRKAN!! Tydligen finns det en kyrka utanför Prag där en munk på 1500-talet samlade ihop skelett från ca 40.000 (!!!!) människor och gjorde massa konstiga kreationer i!
SÅ SJUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dör så häftigt. Dit ska vi lätt åka.
Jag dör vad fint det ser ut att vara!! Och tydligen finns det julmarknader redan i november, så vi kommer kunna gå på sånt också!!! ÅÅÅÅH vad roligt att ha Prag att se fram emot. Me so happy!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

Guuud vad kul och guuud vad avundsjuk jag blir!!!!!!

2011-08-31 @ 17:08:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0