picassoparken

Dagen har spenderats i Picassoparken (heter så för att det står en enorm skulptur av Picasso i den - TAKE THAT, UMEÅ "KULTURHUVUDSTADEN 2014"!!) där vi byggde en flotte. Ganska häftigt med ca 400 nollor ihopklämda i en park byggandes på allt möjligt. Flotten ska vi ha till regattan som är imorn, som alltså går ut på att fem personer från varje program ska ta sig fram och tillbaka över Nissan, ån som rinner genom Halmstad. Tydligen går det sällan bra, så det ska bli spännande att se! Sedan har vi också haft Laudbilsrally (inte lådbil, utan laudbil) som vi faktiskt vann!!! JÄTTESPEXIGT, som sergeanten säger. Bjuder på bilder från dom bästa bidragen.
Vårt vinnande bidrag, yaay.
Detta är vår andra vandringspokal, den första vi vann var i andslotttävlingen (inte sandslott, andslott)
Jag har skickat efter framkallning av en hel del bilder, och idag fick jag hem paketet! Så nu har jag min absoluta favoritbild i fönstret och kan njuta av mina älskade syskon varje dag när jag vaknar och drar upp persiennerna! Bättre start på dagen finns inte!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

vart framkallar du bilder jag vill också framkalla bilder!!!!!!!!!!!

2011-08-27 @ 17:11:56
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det där kortet är verkligen jättefint, jag har det som bakgrund på datorn och har visat det för all personal...



2011-08-28 @ 23:05:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0