perfa!

YAAAY, POST!!!!! Direkt två poängs avdrag från vuxenpoängen (nu står alltså poängen på 23 för den som håller koll) för att bli glad över post som inte är räkningar. Dock var ett av breven räkning för min nya hemförsäkring, så jag kanske borde ge tillbaka två poäng... Ja, så får det bli! Plus minus noll, alltså står poängen fortfarande på 25! HUR SOM HELST så var det andra inte bara post, utan ett PAKET! "OOOOH", tänker ni nog alla nu, "PAKET SOM ÄR SÅ SPÄNNANDE!" Jajjämen. Ännu bättre (om möjligt) var att jag hade glömt bort vad som var i paketet = julafton i augusti. Jag fick alltså min premie som ingick när jag började prenumenera på Elle, vilket var hårvårdsgrejer Kérastase! Hur himla perfekt som helst, eftersom jag imorse stod och svor över att jag inte har hårspray ens en gång, och så vips! Besvarades mina böner. Tack hårvårdsguden.
Nu ska jag åka och storhandla.
Känner mig som värsta modebloggaren. "Kolla vad som kom på posten idag, ett litet paket till lilla mig, tihi!"

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jahaaaa, men det där märket är ju asbra! LUCKYY!

2011-08-25 @ 08:32:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0