Opepp

Peppen svek mig på morgonen och jag valde att skippa nollningen idag. Istället gick jag på stan och spenderade pengar, dock bara på saker som jag verkligen behöver. "Det är så det brukar låta när shopaholics får sig sin fix", säger alla pessimister i sina stugor. Nej men, på riktigt så var det välbehövda grejer. Hur som helst mår jag lite bättre nu, dels för att jag är nöjd med mina inköp och dels för att jag har sån tur att ha en god vän som Becky som bryr sig om mig och kan peppa mig om allt möjligt när jag behöver det. Så ikväll är jag en duktig nolla och pallrar mig iväg på ännu en nollepub istället för att sitta hemma och se Hell's Kitchen (snyft).
Mina nya skor, den PERFEKTA höstkappan från H&M, ett par jeans i modellen hög midja och smala ben (ni förstår inte hur länge jag har letat efter ett par i den här modellen som sitter bra på mig, att det ska vara så himla komplicerat?!) och en vanlig, beige, tunn tröja som jag fick på köpet när jag köpte jeansen på Bikbok! 199 spänn som jag tjänade in bara sådär, yaay!
Aaaaaah mina nya bebisar. Äkta fucking läder, liiiite skillnad från mina kängor från H&M som efter ett halvår faktiskt börjar gå sönder i sömmarna! Värdelösa! Nej, dom här ska hålla hela vintern och användas varje dag. 800 kr på Bianco, men det var det värt det!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0