nu har det börjat...

Nu när min sjukdom börjar gå mot friskhet har det alltså börjat - farvältagandet av vänner och familj. Ikväll träffade jag Petra och Oskar en snabbis, hade som vanligt väldigt trevligt tillsammans med dom. Imorn ska jag på Nolia med pappa, sen kräftskiva med familjen och mormor och morfar. På fredag en sista ordentlig kväll med Jennie med middag och bio, lördag träff med Erika på stan sen mys med Linn på kvällen. Sen packa under söndag och fixa det sista. Sen åker jag. Det känns helt overkligt. Jag har försökt prata om denna nervositet och rädsla som jag har inför detta med Jennie, men hon säger på riktigt att jag inte får prata om det!! "Åh, Jennie, jag flyttar snaaaart..." börjar många av våra samtal. Hon fortsätter med "NEJ! Scch, inget sånt nu, det är onsdag. Förresten, det är celebrity rehab nu!". Snyggt byte av ämne, Jennie. Snyggt.

Jag köpte en blombukett till Jennie idag för att lura henne att hon har goda minnen av när jag har bott hos henne. Jag lämnade en trevlig liten lapp (det vita på vasen), men det ledde bara till att hon trodde att jag hade lämnat henne och lämnat en avskedslapp. Hon ringde när jag var på väg hem från Petra och frågade "Tack för blommorna, jag trodde du hade stuckit!". TYVÄRR, ÄN ÄR JAG KVAR!!!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Inte riktigt såååååååååå va!! Mer ".... har hon redan lämnat mig? snyft..." SÅ de så.



Jag hade lätt haft dig här forever and ever! (Tillslut hade jag velat ha ett eget sovrum, men det är allt!)



PUSS!

2011-08-11 @ 09:17:09
Postat av: jennie

Riktigt sååååå var det ju inte!! Mer den här "... har hon redan lämnat mig?... snyft snyft" SÅ DE SÅ!



Och by the way, jag hade lätt kunnat bo med dig forever and eveeer!(Tillslut hade jag velat ha mitt eget sovrum, men that's it!) PUSS!

2011-08-11 @ 09:20:21
Postat av: Anonym

Men ORKA att den första kommentaren kom fram i alla fall! guuuud

2011-08-11 @ 09:21:16

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0