nollenollenolle

Nollning heeeela dagarna. Jag måste erkänna att jag har tappat lusten för allt detta lite grann. Grejen är att dom har både väldigt välplanerade stunder med roliga aktiviteter och grejer, som typ igår var det nollepub och vi hade superkul och festligt, och så är det grillning ibland och så vidare. Men sen ibland kan det vara FLEEERA timmar då dom inte verkar ha planerat något speciellt alls, utan man ska leka, typ. Men oftast kör vi bara samma lekar som vi gör hela tiden, dom har som inte gjort något nytt. Och då blir det lite tröttsamt och inte alls skitkul, så det är synd att dom har varit tvungna att typ sprida ut nollningen och ha jättemycket schemalagd tid för "ingenting", när dom skulle kunna ha koncentrerat allt till bara roliga grejer så att man inte blev så less. Jag kanske låter värsta negativ nu, men jag är verkligen inte ensam om att känna så här i gruppen, så... Ja. Nu ska jag egentligen tillbaka till skolan och leka lite mer, men jag är fortfarande trött efter nattens bravader och det kändes inte så värt, så jag tror det får bli en till omgång av kladdmuffins. Ja, förra omgången tog slut inom loppet av två dagar.
Här kommer några bilder och en video på vårt "gyckel" (=spex) som vi använder för att vinna dance battles som vi ibland utmanas till av andra program. Sa jag att det var Harry Potter-tema?
Anna, Louise och General You-Know-Who.
Anna och Louise.
Jag och Mirelle.
Det är faktiskt superhärligt väder här! Det är inte riktigt skitvarm sommarvärme, men när jag cyklar till samlingarna vid nio på morgonen och när jag cyklad hem vid två i natt så behövde jag ingen jacka, utan oftast är det bara den här fula t-shirten som ni ser på bilden som behövs! Riktigt skönt, faktiskt!

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Hahaha skratted gott åt disoharrypotter :P

2011-08-21 @ 22:03:43
Postat av: Alva

Vad fint du dansar gumman!! gillar han med blå keps där bak som inte riktigt verkar hänga med i den komplicerade koreografin

2011-08-23 @ 17:27:11
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0