matlagningsgudinna

Alltså på senaste tiden har jag börjat tro att jag har gått och blitt nån sorts matlagningsgudinna? Häromdagen slängde jag ihop en fucking awesome köttfärssås, och idag fick det bli köttfärsbiffar (ja, jag har två kg köttfärs i frysen) med morötter, vitlök och curry! Ja, dom blev lite brända (om ni hänger med på facebook), och nej, jag skulle INTE servera dom till Gordon, men det gjorde inte så mycket just nu, det blev bara lite knaprigt. Hur som helst blev dom asagoda och jag är stolt över mig själv. Gjorde som ett vanligt köttfärsbullerecept men rev en morot fint, hackade en halv lök, tre (!!) vitlöksklyftor och lite salt, peppar och curry! MUMMA! Nu ska jag njuta av min fredagskväll med mina kladdmuffins och lite cola.

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Du är jättebra på att skriva, också! Kram!

2011-08-19 @ 23:55:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0