Keno

En del saker som jag funderar på när Keno är på tv:
Vem ser på Keno? På riktigt, liksom, inte bara väntar på att nästa program ska börja.
Hur länge har Keno funnits? Jag minns när jag var liten och jag och mina syskon satt och gissade på vilket nummer som skulle komma härnäst, och det var sjukt länge sen.
Hur blir man Keno-programledare? Måste man vara gotlänning?
Vem spelar Keno? När jag var liten tänkte jag att det säkert bara var typ gamlingar som alltid har gjort det och därför inte kan sluta, men det är ju typ 10-15 år sedan nu... Dom gamlingarna är väl döda nu? Kommer jag spela Keno när jag blir gammal?
Vad hände egentligen med Elijah Wood?
Många frågor, inga svar.

Ordbajsningar
Postat av: becky

Riktigt intressanta funderingar kring Keno.. Personligen så tror jag att det är pensionärer som tittar, och när de äldsta dör kommer ju alltid nya så Keno har alltid stadiga tittarsiffror.. Visst är Keno vid 18snåret? På fm har pensionärerna gjort bort alla nödvändigheter, typ handla, städa m.m. Middag åt de vid halv fem. Sedan är det dags för kvällsteve och eftersom Keno sänds vid den tiden är det lika bra att börja spela och njuta av de 5 minutrarna de varar, än att behöva irritera sig på det varja dag...

2011-08-24 @ 23:56:38
Postat av: jennie

Jag ser att min funderan kring Elijah Wood smittade av sig. Visst är det en riktig tankeställare?

2011-08-25 @ 08:33:52

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0