historiskt

Den 24/8 2011 kommer gå till historien som den dagen min stackars blogg fick besöksrekord! 78 besökare på en dag, och jag förstår inte ens varför! Så många besökare får jag inte ens när jag har länkat på facebook, så jag förstååår verkligen inte. Men nu får vi se om det håller i sig, hur som helst är det väldigt kul att så många har hittat hit och äntligen förstått att min blogg är världens bästa och att mina konstiga tankar kan underhålla alla sorters människor i olika åldrar! Lol.
-
Jag lyckades ändå med riset igår, till slut, och jag tyckte jag fick en alldeles underbart god middag i form av perfekt (!!) kokt råris, bacon-chorizo-paprika-lök-blandning, en klick turkisk youghurt på det med lite tomater och gurka som minisallad på sidan om! Sjukt duktig tyckte jag att jag var, och det var mumma som tusan. Dock idag känner jag mig inte helt kry i magen, så jag vettetusan om det var något som gick fel där ändå... Var på aktiviteterna nu på morgonen med klassen, men nu tog jag mig hem för att vila upp mig lite innan pubrundan senare i eftermiddag. Fuck om jag har blivit magsjuk eller matförgiftad, skulle vara rätt så tråkigt... Men förhoppningsvis går det över snart!
Fick en trevlig överraskning när jag loggade in på facebook!
Alva saknar mig tydligen och kände att det var nödvändigt att göra den här bilden, vilken gullunge!!! Extrapoäng är ju att hon har klippt bort Ellen i paint, lite kiss the girl-känsla på den. För er som undrar vad "kiss the girl" är för något så är det den här videon som Ellen gjorde för typ fyra år sedan med bilder från Harry Potter. I beskrivningen av videon har hon skrivit "This is my first movie on Youtube and it's about Harry, Hermione and Ron. They're in a lovetriangel!! :D" Hahahahaha alltså vi har skrattat så sjukt mycket åt den här videon genom åren.
2 139 visningar!!!! Helt otroligt!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

hahahahah alltås den där videon!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-26 @ 18:02:00
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: LN

jag gör storsuccé

2011-08-26 @ 20:33:48

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0