FRUKT!!!!

Åh, titta på dom här bilderna av en superfin lägenhet i Stockholm. Jag tror mäklaren måste ha fått ett bra pris på frukt eller nåt, för det är verkligen abnorma mängder... Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Titta.
Det börjar med en bild på utsikten och balkongen. Visst, där är det okej med frukt, snyggt och fräscht. Helt okej.
Frukt i köket också helt okej. Dock en vattenmelon på spisen, vet inte riktigt om jag hade valt att lägga den där, men okej...
Sovrummet... Frukt på sängen? I form av ett peace-märke? Va?
Massa små lime-frukter i trappen och på golvet i garderoben! Varför?!
VARFÖR VÄRLDENS FETASTE HÖG MED VINDRUVOR?!
Hahahahah alltså frukt i bastun är inte så fräscht!!
SER JAG NÅGRA CLEMENTINER DÄR BORTA PÅ PALLEN?!?!
Mango och typ persikor ovanför brasan, as you do.
Mango och melon på bänken, äpplen på sängen och rabarber på golvet. Som vanligt, alltså.
HELA handfatet fullt?! Really?!
Hahahahha alltså, ja... Jag vet inte vad jag ska säga. Vet inte om ni tyckte det här var lika roligt som jag tycker (vet dock att Becky håller med mig, så det är ju ett plus!), men det här gjorde verkligen min dag. Har skrattat alldeles för högt och hårt åt det här nu, hoppas det skänker lite ljus och glädje i era liv med!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Hahahahahahahahaahahahha, åååååååååååååååååååååh.... Du skojade inte, det VAR väldigt roligt!! Hahaha, RABARBER? varför?! Och jag tänkte EXAKT det du skrivit, varför världens fetaste hög med vindruvor?? Varför fyller man ett handfat med citroner? Peace-tecken? Limefrukter? hahahaha åh... Vart hittade du det här? Är det serridill?!



Nu ska jag sova och drömma om FRUKT ÖVERALLT!

2011-08-22 @ 00:35:44
Postat av: Jonas

hahaha =)

2011-08-22 @ 14:05:16
Postat av: LN

ahhahaha askul juu!!

2011-08-22 @ 16:01:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0