Fan då.

Nu ligger jag rejält på minussidan av vuxenpoängen eftersom jag var tvungen att ringa pappa och gnälla "paaaappaaaaa, jag försöker koka ris och jag har gjort som det står på förpackningen och det har bara gått några minuter men det ser ut som rispuffar och är brääähähähääänt!!". Han förklarade dock allt och nu tar jag bara liten paus från riskokövervakningen (ja, jag sitter på en stol bredvid spisen med ett öga på tvn och det andra på kastrullen) för att min dumma kusin Jens påpekade att detta innebär -1000 vuxenpoäng. Jag tycker inte jag behöver vara riktigt SÅ drastisk, men lätt -..........8. Kanske 10. Näe, 8. Det blir -10 ifall jag misslyckas med andra omgången.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0