det är över

Herreguuud, jag vaknade för en halvtimme sedan!! Vad tusan hände?! Jag har alltså sovit i över 11 timmar, tror det kanske säger lite om hur utmattad jag har varit under den här nollningen! Skolan börjar inte förrän på torsdag, så det kommer helt klart bli lite tomt nu i några dagar. Jag ska försöka styra upp gymkort och träning tills dess...
Igår hade jag faktiskt väldigt kul, det allra konstigaste var avtäckningen av staben... Det är verkligen en konstig känsla som inte går att förklara, liksom att vi har lärt känna dessa karaktärer och maskerade typer och tycker att vi känner dom, och sen helt plötsligt... ser dom inte alls ut som dom brukar göra och är inte alls samma personer... Vi känner dom ju inte det minsta, men ändå så känner dom oss... Ja, alltså, det är skitkonstigt. Alla höll typ på att spy av nervositet igår, inklusive dom som avmaskerades. Och det var knäppt. Det är allt jag kan säga. Så himla knäppt. Hela resten av kvällen stod alla bara och stirrade på dessa personer som var vår stab. Knäppt knäppt knäppt.
Hur som helst var finsittningen helt okej, satt med superroliga tjejer, men maten eller hela grejen var ju knappast värd 395 spänn... Dock var festen efteråt riktigt, riktigt kul. Jag trodde att jag skulle må för äckligt idag, men efter 11 timmars sömn så mår jag helt okej! Nu ska jag nog ta en promenad i detta fina väder och fortsätta min sjukt lediga söndag!

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Approved!

2011-08-28 @ 15:51:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0