Det är bra

Jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta när jag behöver "prata om mina känslor", och det är ganska skönt att upptäcka att så fort jag vänder mig till någon, vare sig det är familjemedlem, bästa vän eller nära kompis, för att prata om att jag känner mig lite ensam, så möts jag av sån kärlek och uppmuntran att jag kommer på mig själv att undra vad fan det är jag klagar på egentligen? Visst, just nu har jag kanske ingen som kan hålla om mig när jag behöver gråta ut, men jag har i alla fall sju goda vänner som hör av sig till mig för att höra hur jag mår, fem av mina närmaste familjemedlemmar som alltid kommer älska mig villkorslöst och minst 35 personer som dagligen vill läsa min blogg och höra om mitt liv i Halmstad. Och en Jennie som skickar mig bajsporr som uppmuntring.
Även fast jag har flyttat till en ny stad utan att känna någon så har jag aldrig känt mer stöd från dom i min närhet, för nu mer än någonsin känner jag att jag kan ringa någon av dom jag räknade upp här ovan, antingen bara för att säga hej eller behöva prata mer allvar, och då släpper dom det dom gör för stunden och pratar med mig, säger en del peppande ord och avslutar med att försäkra mig om att det bara är att ringa igen ifall jag behöver. Sån himla tur har jag.
-
Så jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg att jag har er, även om ni inte är fysiskt nära och i samma del av landet som mig. Och jag ska göra mitt bästa för att sluta tycka så synd om mig själv, eller "sluta flänna" som min bror så vackert uttryckte det tidigare ikväll. Som han också sa: "Du är en stark, självständig kvinna, vad är det att vara ensam ett tag?" (Han är lätt min favvo-brorsa)
Så tack alla ni som hjälper mig igenom mina svårare tider, det är verkligen fruktansvärt uppskattat och går inte obemärkt förbi!
WOW, världens äldsta bild.
Gordon fick också vara med på ett hörn, för han gör mig så glad.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Yaaay, vilket perfekt inlägg att läsa innan man ska till jobbet! Du är bäst ingrid, och Olof sa en väldigt klok sak där.



Ps. Jag undrade vilken kategori jag tillhörde, bästa vänner eller nära vänner, familj, sen kom bajsporret.. hihi d.s



PUSSSSS

2011-08-24 @ 08:45:24
Postat av: LN

Älskar dig!!

2011-08-24 @ 16:56:48
Postat av: Alva

hahahhah åh när du skrev fem närmaste familjemedlemmar så började jag undra vem du hade lämnat ute eftersom att vi är sex i familjen men sen efter ett tag och när jag hade RÄKNAT EFTER PÅ FINGRARNA hur många vi egentligen var så kom jag på att det var du själv:( känner mig inte så smart just nu

2011-08-25 @ 00:26:12
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: Alva

och jag är alltid där för dig gumman <3 ska börja skriva på min blogg snart igeeeeeen hihi

2011-08-25 @ 00:27:29
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0