bihåleinflammation

Tillsammans med min trogne hypokondrikervän Jennie så googlade vi igår fram att jag förmodligen lider av bihåleinflammation. Efter en jobbig natt stack jag idag iväg till vårdcentralen och fick det bekräftat av en läkare - där ser man! Så nu har jag fått kortisonspray för mina stackars bihålor som jag ska använda två gånger per dag i typ två veckor. Själva förkylningen har dock förhoppningsvis gått över vid det laget. Fick dessutom goda nyheter om att bihåleinflammation inte smittar och att min förkylning förmodligen inte smittar längre heller, så jag ska försöka piggna till lite och ta mig iväg på personalfesten ikväll! Kommer nog inte bli så mycket festande för mig, men middag och lite umgänge borde jag orka med!


Hittade den här bilden på Jennies dator, från förra veckan när vi var ute vid havet och badade. Mysigt!

Ordbajsningar
Postat av: LN

o vad är det för ett sexuellt objekt som åmar sig i bakgrunden

2011-08-18 @ 17:25:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0