aarggh

Det är svårt att hitta motivation till att faktiskt göra något av dagen när jag har kylen full med cookies och en osedd säsong av Project Runway på datorn. Grr. Egentligen vill jag traska iväg till skolan och fixa mitt studentkort, men då måste jag duscha och snygga till mig lite eftersom dom kommer ta kort på mig, och så måste jag trotsa vädret och när kommer dit kommer håret förmodligen ändå se ut som ett stort kråkbo... ja, suck, det är mycket som tar emot. Jag vill inte gå ut på stan heller, för jag har köpstopp (blev lite vild spontan-internetshopping häromdagen, ni får se resultatet när jag har fått hem det), men jag behöver samtidigt väldigt mycket nya kläder. Så det är nog bäst att hålla mig borta från centrum. Men samtidigt vågar jag inte gå någon annanstans eftersom jag är rädd för att tappa bort mig, hahaha. Okej, det är bara en ursäkt för att få stanna inne och se liter mer PR... Procrastinating is my middle name. Nu ska vi se vad Tim Gunn har för utmaning.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0