un curso

Idag var jag förbi på biblioteket/kulturcentret här i byn och frågade om det fanns några spännande kurser jag kunde läsa. Tyvärr verkade pilates-gruppen vara full, men dom berättade att dom har gratis spanska-kurser på måndagkvällar som jag kan få gå på! Jag fick träffa läraren, och hon var verkligen supertrevlig och pratade spanska som var lätt att förstå. Tydligen är det mest britter i kursen, och jag skulle få gå i den där det "inte är lika många äldre personer med". Så förhoppningsvis kanske det finns någon... under 30 år? Vet inte hur mycket jag ska hoppas på, haha. Sen fick jag ett mail av en svensk tjej som sa att hon skulle flytta till Llucmajor nästa vecka för att jobba som au pair hos en svensk-spansk familj som precis blivit av med sin förra au pair............................. Så alltså min gamla familj. Wtfffffffffff.

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Gå en spanskakurs är suveränt bra, tycker jag! Men låt den svenska tjejen själv få bilda sig en uppfattning om din gamla familj. Rätt var det är har de lärt sig något och det funkar bättre denna gång.

2011-04-14 @ 10:58:47
Postat av: Anonym

Håller med pappa!

2011-04-14 @ 12:27:36
Postat av: Mamma

Håller med pappa!

2011-04-14 @ 12:28:34
Postat av: LN

håller med mamma och pappa! och tyra!

2011-04-14 @ 15:48:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0