Skatteåterbäring?!

Jag får 14 000 kronor i skatteåterbäring!!! HELT OTROLIGT!!!!!!!! Nu är det ju nästan så att jag kan komma och säga att jag har pengar! Jag vill nästan scrolla ner och ta bort mitt tiggar-inlägg eftersom det känns lite pinsamt. TIllsammans med min security deposit som jag förhoppningsvis kommer få snart innebär det att jag kommer ha ganska precis lika mycket pengar som innan jag åkte till London. När vände min tur? Unfuckingbelievable. Händer lite andra spännande saker här på ön också, men det kan jag berätta mer om i helgen. Hasta luego!

Ordbajsningar
Postat av: linn

jäääävlar! jag får 9000 tillbaka :D typ alla på mitt jobb som är under 25 har fått jättemycket tillbaka, tydligen är det för att dom har börjat med något ungdomsskatteavdrag förra året :)

2011-04-07 @ 14:34:59
Postat av: Hanna

Men whaaaaaat! Helt sjukt juu!! Helt sjukt nice :) richwomen :)

2011-04-07 @ 21:52:45

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0