påskhälsning

Jag kom precis hem efter sista turen till Palma. Hade tänkt försökt hitta lite presenter till mina kära syskon, men allt var stängt eftersom det är någon sorts påsk? Hur som helst, Olof, du blir tyvärr utan present. Men ett födelsedagskort borde komma i posten vilken dag som helst nu, så du får vara nöjd med det.
Nu måste jag duscha och packa klart mitt allra sista. Behöver jag skryta om hur bra packare jag är? Jag har alltså fått plats med varenda liten grej i min väska ändå! I och för sig har jag inte vägt den än (övervikt here I come!), men att det får plats är bra nog. Imorn är jag på väg hem mot Sverige igen, det känns faktiskt fruktansvärt skönt. Och jag måste säga att jag har världens bästa pappa som fortfarande gömmer påskägg till sina barn, så det ser jag också fram emot! Fick förresten en påskhälsning från Frida Cole, en gammal klasskompis och fadderbarn sen jag gick i ettan och hon i sexårs på Västangård för så många år sedan. Orkar inte att vi fortfarande kallar varandra fadderbarn/fadder när uppgiften gällde i typ en vecka, men ändå. Kul att hon tänkte på mig.

Ordbajsningar
Postat av: lööövisa

bara att ta nya tag hemma i sverige! Saknar dig pluttan <3

2011-04-23 @ 20:55:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0