mystik

Nu hade jag tänkt vara lite mystisk och INTE avslöja vad jag har gjort idag. Hoho, vad jag är skojig. Det är som när man var liten och sa typ "Åh, vad jag längtar..." för att någon skulle säga "Vad längtar du till?" och så fick man äntligen avslöja att man typ skulle till badhuset i helgen. Ledtråden är att jag har gjort något för andra gången i mitt liv, and I'm loooooving iiiiit (tänk er att Oprah ropar ut det där sista). På torsdag ska jag klippa mig och färga håret, så det blir nästan en helt ny Ingrid som kommer hem på söndag! Finns det förresten någon som kan erbjuda boende i Stockholm natten lördag-söndag? Jag kommer till Stockholm på lördag men åker inte vidare till Umeå förrän på söndag, och jag vill verkligen inte sitta vaken på Arlanda alldeles ensam, snyft.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Hahaha, vore det inte roligt om jag ba "JAG VEEET, HON HAR...." hihihi, och förstörde alltihopa?



LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER DIIIG!

2011-04-19 @ 23:30:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0