Inte alltid som man har tänkt sig

Ibland blir det inte som man har tänkt sig, helt enkelt. Fick precis veta av mamman här i familjen att hon inte tror att jag kommer passa speciellt bra med hennes barn, och jag håller med henne. Jag har lärt mig att jag nog inte passar som au pair, ändå. Därför kommer jag hem till Sverige nästa vecka, har precis bokat flyg till Stockholm den 23 april. Vill bara säga att det inte är någon fara med mig, detta är verkligen ingenting jag gråter över. Visst är det jävligt drygt att försöka tänka ut en ny plan över vad jag ska göra dom kommande månaderna innan Halmstad, när jag trodde jag hade allt färdigt, men jag måste tänka positivt och detta är bara ännu en sak som jag har lärt mig om mig själv. Jag är verkligen inte samma person som jag var i höstas, då hade detta varit väldigt svårt att ta. Nu är det bara att gå vidare, så det är verkligen ingen fara med mig! Dock kommer det kanske bli lite tricky med boende i sommar. Jag kommer nog att bo i pappas gamla lägenhet under maj månad, men sen behöver jag någonstans att sova. Någon som erbjuder sig frivillig? Heh. Vi ses snart igen!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

jag ska klämma dig på rompan när du kommer hem!

2011-04-16 @ 22:22:03
Postat av: Jessika

Vet du vad,det ar ett klokt beslut som du har tagit, all lycka i framtiden Ingrid!

Kramar fran oss i Llucmajor

2011-04-17 @ 21:27:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0