hemma

Nu är jag alltså hemma i mitt lilla Umeå igen. Det känns helt knäppt att vara tillbaka, samtidigt som det kändes som att jag åkte igår. Enda skillnaden var väl att det var snöstorm och kallt som attan, och nu är det plötsligt vår. Jag gick ju från djupaste vintern till vår i januari, och sen sommar direkt i mars? Och nu tillbaka till vår. Min biologiska klocka är helt förvirrad. Nu när jag vaknade hos mamma imorse så tog jag en banan till frukost av ren vana. Sen insåg jag att det faktiskt finns svensk mat! "Mörkt bröd? Smör? Fil? .... MJÖLK!!!!!!!!!!!!!" ja, ni fattar hur mina tankegångar gick. Så nu är jag mätt och belåten och har även försökt städa upp lite i lägenheten, ungefär som en ursäkt för att jag kommer hit och stökar ner med mitt bagage och kläder utslängna överallt.
-
Idag ska jag gå och hämta min gamla cykel som står kvar på Stugvägen där jag bodde i höstas (den var olåst, vad är oddsen att den stått kvar hela vintern?!), försöka skriva ihop ett CV på svenska och sedan få träffa Jennie ikväll!!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag bäddar min säng för din skull! TIHI

2011-04-25 @ 11:17:59
Postat av: Hanna

Välkommen tillbaka till Svea Rike :) och vilka mysbilder på syskonskaran (vet att det är ett annat inlägg meeeeen, jag kommenterar det ändå. Liks)!

2011-04-26 @ 16:04:46

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0