fredía

Jag kom precis hem från Palma efter ha lunchat och gått på stan en stund med Frida. Eller ja, det blev väl mer en spansk frukost, eftersom dom flesta kök inte öppnar förrän halv tre på eftermiddagen... Jävla spanjorer som krånglar till det hela tiden. Till exempel stänger alla affärer klockan två. Känns sjukt onödigt. Hur som helst så blev det ännu en jumpsuit för mig, haha. Sa ju att det skulle bli fler!! Nu har jag tre stycken, och jajg rättfärdigar det hela med att dom i alla fall inte ser likadana ut! Alla är som lite olika stilar, så det är inte som att jag kommer hem med tre svarta baslinnen från H&M varje vecka. Så det är okej. Vill inte höra några klagomål, okej?!
Nu ska jag väl se efter ungarna en liten stund (även fast båda föräldrarna är hemma) och sen lär jag smita iväg till affären för att köpa mig lite gotte till ikväll. Ska ta det lugnt i min soffa och friskna till lite (läs: svulla), och jag har ju faktiskt osedda avsnitt av 30 rock, The Office, Modern Family och så hittade jag hela säsong sex av SATC som jag trodde jag hade sett, men det har jag tydligen inte? Så mycket att se fram emot, vilken helkväll! FIESTA! Not.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0