extra trabajo

För att få tjäna lite extra pengar har familjen här anställt mig för att klippa gräset i fruktträdgården. Gräs upp till knäna och en trimmer att göra jobbet med. Hard work work. Nu darrar mina händer som tusiken, och jag kan tänka mig att jag kommer känna av det där i armarna imorn. Men det var faktiskt rätt kul också, för jag drog igång trimmern och vips var jag tillbaka på Backens kyrkogård, sommaren 2006, och mitt första sommarjobb. Jag fick automatiskt upp den sommarens plågor i huvudet, som I'm Yours och I wish I was a punkrocker (Ja, I'm Yours kom 2006, sluta spela den som om den är ny!) och var allmänt sur över att vi skulle vara tvungna att flytta ner i dagislokalerna när vi började nian till hösten. Enda skillnaden nu var väl att jag trimmade runt apelsin- och citronträd istället för gravstenar. Lite sur över det där med flytten i nian är jag fortfarande...
-
Nu har jag tre dagar ledigt, och jag vet inte riktigt alls vad jag ska hitta på. Någon som har några förslag?

Ordbajsningar
Postat av: LN

men ingrid. nu är det ju så att jason mraz har gjort en ny version av den. som låter likadant. och den är ny.

2011-04-01 @ 14:33:42
Postat av: TESS!

Men den versionen är typ också apgammal

2011-04-04 @ 08:36:37
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0