cykeltur

Blev ännu en cykeltur idag! Cyklade ända till S'Estanyol, en strand ungefär 15 km härifrån, så fram och tillbaka blev det tre mil, vilket jag tycker var en bra bedrift! Mycket nöjd med mig själv, måste jag säga.
Läser "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som faktiskt råkar vara en helt underbar bok! Väldigt intressant, lite Forrest Gump-känsla över det hela. Läs den om ni får chansen.
Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sticka iväg till Svenska Kyrkan för att fira gudstjänst och umgås.

Ordbajsningar
Postat av: LN

så himla fin du är ingrid!! saknar dig fett mkt<3

2011-04-04 @ 21:32:02
Postat av: jennie

åååh, du börjar bli bruuuun! FiNiZ

2011-04-05 @ 00:38:13

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0