äsch då

Fick en smäll på fingrarna av Lovisa som säger att den här bloggen suger. Jag vet, förlåt mig. Men jag gör verkligen ingenting som är det minsta bloggvärdigt just nu. Mina dagar består liksom av att sola på förmiddagarna, ta hand om barnen på eftermiddagarna och sitta och se på olika serier på kvällarna. Så ni kanske förstår själva att det inte är så spännande. Dock har jag en bild på flickorna jag tar hand om som jag faktiskt kan ta och bjuda på för att lätta upp stämningen lite grann!
På paseon på väg till Svenska Kyrkan häromdagen. Laura till vänster och Vanessa till höger.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

åh så sööta! :)

2011-04-02 @ 18:36:25
Postat av: Alva

Oj vad söta dom var! Jag tycker inte att den suger alls, jag älskar att läsa din blogg :D

2011-04-03 @ 12:04:13
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0