dudidam

Jaaaaaa... Som sagt, det-som-inte-är-arbetslöshet-utan-bara-dagarna-mellan-arbetstillfällena är igång. Det är bara torsdag idag, vilket innebär att jag har gjort ingenting iiii... fyra dagar. Dels är jag helt och hållet uttråkad, och dels är jag ändå typ helt slut om kvällarna? Jag somnar typ vid elva varje kväll, även fast jag vet mycket väl att jag inte kommer behöva gå upp före tolv på två veckor! Jättedumt!

Idag har jag målat om tv-bänken farfar har byggt åt oss, så nu är den viiiit. Sen haaar jaaag.... Jag har ätit nudlar. Jag har tvättat handdukar. Jag har beställt möbler från IKEA! Just det! Det har jag ju faktiskt gjort som är någorlunda intressant för någon som bryr sig!

Möblerna jag har beställt:


x2

x2

Jag vet, mycket spännande. Möblerna hinner i alla fall komma innan min födelsedag, den 24 september, för er som inte vet det! Jag tänkte skriva att ni äntligen kommer att få se lite ordning här i lägenheten, men sen kom jag på att det inte är så värst många som har varit här än...

Ordbajsningar
Postat av: jennie

vlken fiiin säng!! :D

2010-09-06 @ 14:26:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0