raggning

Verkar som om jag faktiskt blev lite raggad på idag! Det händer mig inte speciellt ofta, och sällan så uppenbart som idag.
En man på vandrarhemmet, cirka 40 år, frågar mig om lite vägbeskrivningar och sådär. Trevlig som jag är svarar jag på alla frågor. (Är det bara jag som hatar när folk frågar något helt annat än vad de vill ha reda på? Tex häromdagen på caféet frågade en man mig "Har du smakat den har guacamolen?". Jag bah "njääe, eller vadå? Nej, det har jag inte." Jag trodde typ att han ville bjuda mig på lite. Men sen sa han "Ja, den smakar skit!". Bah jaha, då kan du väl bara säga det?!)
I alla fall, samma sak gjorde den mannen idag. Han frågade "Jaha, vad brukar du käka då?" Va? Vad brukar jag käka? Mat? Jag fattade ingenting, så jag svarade "... Det beror väl på...". Sen frågade han om det fanns caféen i närheten, som jag då också svarade på. Till slut klämde han ur sig att han ville att jag skulle följa med!
"Skulle du vilja göra mig sällskap på en liten fika efter jobbet, kanske?"
Åh, jag är så osmidig. "Eeeeheheh, njaa, jag måste hem... Mycket att göra hemma! Hehe...he..."

Sen sprang jag.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Hahah åh, va fnissigt! Inte dumt med lite raggning sådär på eftermiddagen :P trots att han var gammal.



Kommer förövrigt hem på fredag och stannar till söndagen därpå, nio dagar :)

2010-10-20 @ 22:29:16
Postat av: Petra

Men Ingrid, du gillar ju äldre män!

2010-10-21 @ 10:44:14
Postat av: jennie

hehehe, din lilla gubb-tjuserska!

2010-10-22 @ 10:32:26

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0